26 Haziran 2026, Cuma
23:08

Hatay Samandağ’da karne sevinci

Hatay Samandağ’da karne sevinci

2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hatay'ın Samandağ ilçesinde karne dağıtım töreni düzenlendi. Azize Süleyman Yalçın İlk ve Ortaokulu'nda gerçekleştirilen programa Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Samandağ Kaymakamı Emre Dündar ve İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Harun Tüysüz katılarak öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu.

Hüseyin ZORKUN / HATAY - BHA

Program kapsamında sınıfları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini takdim ederek yaz tatilini verimli değerlendirmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu. Öğrencilerin mutluluğunu paylaşan protokol üyeleri, öğretmenlere de yıl boyunca gösterdikleri özverili çalışmalar dolayısıyla teşekkür etti.

Törende eğitim camiasına huzurlu ve başarılı bir tatil dönemi temennisinde bulunulurken, öğrencilerle gerçekleştirilen sohbetler ve çekilen hatıra fotoğraflarıyla program sona erdi.

Benzer Haberler