25 Haziran 2026, Perşembe
01:05

ERZURUMLU SİYASETÇİ, BÜROKRAT VE İŞ İNSANLARI ERZURUM EVİ'NDE BULUŞTU. BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI VERİLDİ

ERZURUMLU SİYASETÇİ,  BÜROKRAT VE İŞ İNSANLARI ERZURUM EVİ'NDE BULUŞTU. BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI VERİLDİ

Haber: MURAT GENÇ/ ANKARA

ERZURUMLU SİYASETÇİ,  BÜROKRAT VE İŞ İNSANLARI ERZURUM EVİ'NDE BULUŞTU. BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI VERİLDİ

Ankara Erzurum Dernekler Federasyonu (ERDEF) tarafından düzenlenen 2. Bürokratlar İstişare Toplantısı, Erzurum Evi'nde yapıldı. Milletvekili Orhan Yeğin ve çok sayıda bürokratın katıldığı etkinlikte birlik, beraberlik ve ortak projeler vurgulandı.

Ankara – Ankara Erzurum Dernekler Federasyonu (ERDEF) tarafından gerçekleştirilen 2. Bürokratlar İstişare ve Tanışma Toplantısı Ankara’da bulunan Erzurum Evi’nde geniş katılımla gerçekleştirildi. Başkentte görev yapan Erzurumlu bürokratları, siyasetçileri, iş insanlarını ve sivil toplum temsilcilerini bir araya getiren program, yoğun ilgi gördü.

Toplantıya, Erzurum'un değerlerinden Ankara Milletvekili Orhan Yeğin'in yanı sıra, siyasiler, oda, sendika başkanları, bakanlıklarda görev yapan bakan danışmanları , Kırıkkale Vali Yardımcısı, genel müdürler, daire başkanları, dekan ve öğretim görevlileri, bölge ve şube müdürleri ile çok sayıda iş insanı katıldı. Erzurum sevdasında buluşan dadaşlar, samimi bir ortamda bir araya gelerek hasret giderdi ve Erzurum’un geleceğine dair görüş alışverişinde bulundu.

Programın açılış konuşmasını yapan Ankara Erzurum Dernekler Federasyonu Genel Başkanı Alpay Bektaş, katılımcıların yoğun ilgisinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bektaş, Erzurum’un birlik ve beraberlik ruhunu Ankara’da yaşatmaya devam edeceklerini belirterek şunları söyledi:

“Bugün burada oluşan tablo bizleri son derece mutlu etmiştir. Erzurumlu hemşehrilerimizin kamu kurumlarında, bürokraside, siyasette ve iş dünyasında önemli görevlerde bulunması gurur vericidir. Bizler de ERDEF olarak bu gücü bir araya getirerek hem Erzurum’a hem de hemşehrilerimize katkı sağlayacak projeleri hayata geçirmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Önümüzdeki dönemde daha kapsamlı programlar, kültürel etkinlikler ve istişare toplantıları düzenleyerek Erzurum’u ve Erzurumluları başkentte en güçlü şekilde temsil etmeye devam edeceğiz.”

Toplantının ilerleyen bölümlerinde katılımcılar tek tek söz alarak görüş ve önerilerini paylaştı. Yapılan konuşmalarda, Erzurumlu bürokratlar ve iş insanları arasındaki dayanışmanın artırılması, gençlerin kamu yönetiminde daha fazla yer almasının teşvik edilmesi, Erzurum’un ekonomik, kültürel ve sosyal gelişimine katkı sağlayacak ortak projelerin desteklenmesi gibi konular öne çıktı.

Katılımcılar, bu tür istişare toplantılarının yalnızca Ankara’daki Erzurumluların kaynaşmasına değil, aynı zamanda Erzurum’un ihtiyaçlarının daha güçlü şekilde dile getirilmesine ve çözüm süreçlerinin hızlandırılmasına da önemli katkılar sunduğunu ifade etti.

Programda Erzurum’un coğrafi işaret tescilli ve dünyaca ünlü lezzeti olan Cağ Kebabı ve lavaş ekmek ve göğermiş civil peynir misafirlere ikram edildi. Erzurum’un kültürel değerlerinin de ön plana çıkarıldığı organizasyonda, katılımcılar hemşehrilik bağlarını güçlendirme fırsatı buldu.

Öte yandan toplantıya Ankara basınının gösterdiği yoğun ilgi de dikkat çekti. Çok sayıda basın mensubunun takip ettiği organizasyon, Erzurumluların başkentte ortaya koyduğu birlik ve dayanışma tablosuyla takdir topladı.

ERDEF’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen 2. Bürokratlar İstişare Toplantısı, çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona ererken, katılımcılar organizasyonun geleneksel hale getirilmesi ve daha geniş katılımlarla sürdürülmesi temennisinde bulundu.